Now I’ve lying on the cold hard ground

Sicken hemfärd, usch. Efter att jag och Victoria stått och fryst i väntan på bussen från skolan så fick vi sedan springa och hann nätt och jämt med bussen från stan. Puuh, Att sedan få sitta i nästan en halvtimme i bygde är alltid väldigt kul, menmen. Helt okej dag ändå, bara 4 lektioner och ingen speciellt krävande. Jag ska strax bege mig ut i stallet och rida och sedan göra klart för kvällen, startar upp torsdagen med ridning på hippo, wiihoo! 

Imorgon är dessutom sista dagen jag får ta allergitabbletterna, och jag har planerat att vara i stallet iallafall, får väl se hur jag mår men det ska nog överlevas iallafall. Hoppas bara att dom får fram något svar på måndag, skulle som vara trevligt och veta. 

Om inlägget igårkväll så får jag fortsätta fila på det ett tag. Försöka hitta igen mig själv och vad jag vill. Och speciellt hitta lite pengar, hur jag nu ska kunna göra det när jag ska åp GHS i vår.. illa. Men hoppas att det trots allt är värt det, det var det ifjol så jag kommer nog inte bli besviken iår! 

Image

Lämna en kommentar